Média, módní průmysl, lifestylové časopisy, světová populace, ti všichni na nás neustále tlačí s novými a novými trendy, které jak jinak chceme nosit také:) Jinak to není ani ve světě šperku, ba naopak. Ten je totiž mnohdy dál, než se může zdát. Kolekce šperků, podobně jako kolekce oblečení či bot, vzniká o několik sezón dopředu. Návrháři těch nejúspěšnějších módních domů určují co se bude nosit, jaký bude trend sezóny a jaké barvy budou doprovázet dané období. Jinými slovy, co bude IN. Proto je i pro nás nesmírně důležité sledovat tyto trendy a vytvářet kolekce, které vám ale představíme až o několik měsíců později. A věřte, že je to leckdy k nevydržení. Proč? Čtěte dál:)
Fantazie na plné obrátky
Navrhování vánoční kolekce a celého konceptu je pro nás tím nejkrásnějším obdobím z celého roka. Ne jenom proto, že si představujeme štěstí obdarovaného když si rozbaluje svůj dárek. Ale také proto, že vzniká již v létě a naše fantazie proto pracuje na plné obrátky. Přenést se v tropických letních teplotách do atmosféry zimy a Vánoc je opravdu vzrušující a za horkých dnů osvěžující. Proto se z naší firmy mohou ozývat vánoční koledy klidně už v červnu:)
Všechno má svůj řád
Kolekce vzniká výběrem tématu, podle kterého se šperky navrhují. Po schválení se pracuje na produktech a celém konceptu vizuálu zároveň. Je to proces, který jde ruku v ruce a vyžaduje si zapojení všech sil. Na designu šperku pracují nejen návrháři ale také grafici, manažeři a dokonce i ředitel společnosti:) Mezitím na samotném představení kolekce pracuje jiný tým, který svojí vizi představí v prezentaci, ve které nechybí nastínění atmosféry tzv. moodboard. Po jeho schválení nastává výběr z návrhů šperků, které putují do výroby.
Šperky se vyrábí a my pracujeme dál na vizuálech. Připravujeme scénu, bookujeme modelky, fotografa, vizážistku, zajišťujeme styling. Všechny tyto přípravy se pak spojí v den focení. Šperky se fotí na modelce a jde o živé fotky, čili fotky pro navození atmosféry a upoutání diváka. Tyto fotky doplňují i produktové fotky, které slouží pro detailnější zachycení šperku.
Představení kolekce
Nafocením kolekce ale zdaleka nekončíme a na scénu přicházejí grafické práce. Výsledné fotografie se zpracovávají do bannerů, billboardů, tiskových reklam a na sociální sítě. V tuto chvíli se zákazník poprvé setká s novými produkty. Mnoho měsíční proces se tak dočká svého odhalení a my už jen doufáme, že se vám bude líbit:)
Sledujte nás na Facebooku a Instagramu, ať vám neuteče žádná nová kolekce!
Inspirovat se na vánoční dárky můžete už nyní na brilianty.cz/diamantove-sperky ➜