Rozhovor s brand manažerkou Danfil Diamonds: „Na trhu chceme být úspěšnou a silnou značkou“

Brand manažerka Lenka Jurigová

“Každá dobrá značka, chcete-li úspěšný brand, musí na trhu zaujmout, musí nabídnout něco navíc. Samotný produkt dnes totiž již zdaleka nestačí. Důležité je získat pozornost” říká Lenka Jurigová, brand manažerka Danfil Diamonds. Jak a co všechno pro to musí udělat se dozvíte v rozhovoru, který pro Vás připravila naše blogerka Míša.

Léňo, studovala jsi oděvní design a návrhářství. Jaká byla vlastně tvoje cesta až ke šperku?

Popravdě řečeno jsem k této pozici přišla jako slepá k houslím (smích). Věnuji se intenzivně svatbám, navrhuji svatební šaty, pracovala jsem také jako svatební koordinátorka a jelikož Danfil Diamonds vyrábí také nádherné snubní prsteny, spolupráci jsme navázali hlavně díky spojení těchto dvou odvětví. Ředitel společnosti, Filip Horák, mě oslovil na základě mých zkušeností a citu pro detail, jak sám s oblibou říká: “Léňa má dobré oko, ta to udělá.” (smích)

Svatba boho styl

A máš ve firmě na starost jen snubní prsteny?

Snubní prsteny jsou vlastně jen malý zlomek mé práce, na starosti mám i ostatní diamantové šperky pod značkou Danfil Diamonds. K mojí práci patří i sledování trendů a vytváření nových kolekcí. Na tom se pak dá dále stavět. Módní svět jde neustále kupředu a trendy se střídají velmi rychle, trh se plní a abychom byli úspěšní, musíme držet krok či ještě lépe – být o krok napřed. Proto potřebujeme pracovat na nových modelech a skvělých vizuálech.

Navrhuješ tedy i šperky?

V podstatě se to tak dá říct, celou zásluhu si za to však určitě přisvojovat nemůžu. Já dávám jakýsi prvotní impuls, ale to hlavní mají potom na starost naši grafici, konkrétně Jan Fanta, bez kterého bych se nehla z místa. Je to velmi talentovaný šperkař a grafik, který mojí myšlenku a návrh načmáraný v ruce dál rozkreslí a převede do 3D formátu, podle nějž se potom kolekce vyrábí.

Andělská kolekce šperků

Máš zcela volnou ruku, co se týče navrhování nových šperků?

Každá kolekce by měla mít hlavu a patu, takže naprosto volnou ruku bohužel nemám. Kolekce musí být sezónně naplánovaná a také musí splňovat určité parametry. Jsme firma, vyrábějící zlaté šperky s brilianty nebo drahými kameny cenově dostupné našemu trhu. Nechci se proto pouštět do návrhů šperku za miliony (smích).

Prsten z bílého zlata

Co všechno tedy ještě brand manager zajišťuje?

Především kampaně a to jakou formou naše šperky budeme prezentovat na trhu. Když se vytvoří nová kolekce musí jí doprovázet kampaň. Obsah kampaně vytvořím já a strategii prodeje už dále vymýšlí projektový manažeři. Jak celý proces probíhá, jsme již popisovali v předešlém článku o tom, jak vzniká Vánoční kampaň.

Spravuji také sociální sítě, hodně mě teď baví práce s instagramem. Ráda zkouším nové věci, a tak se momentálně učím například i fotit se zrcadlovkou. Zařídili jsme si přímo u nás studio, jenž je vybaveno profesionální technikou, se kterou se učím pracovat. Je to zábava, která ale vyžaduje hodně trpělivosti.

Sledujte nás na Facebooku a Instagramu, ať vám neuteče žádný další zajímavý rozhovor!

Prsteny s barevnými drahokamy

Nebyl nalezen žádný komentář